Tuesday, October 25, 2011

Tips4Sukses

Salah satu formula kejayaan adalah LAW OF ALIGNMENT.

Thinking+Feeling+Communication+Action mestilah SELARI.

Kalau kita cakap kita nak berjaya, hati kita, pemikiran kita, kata-kata kita dan perbuatan kita mestilah selari 100% yakin dan convinced yang kita betul-betul nak capai perkara tersebut. Barulah mudah kita dapat apa yang kita impikan. Tanya peserta Intensif Mentor Kekayaan & Kejayaan (IMKK) Transformasi Hidup Luar Biasa, bukankah itu latihan dan praktis yang kita perlu buat dalam kelas IMKK bukan? Semoga anda lebih kaya & berjaya!

Mereka yang suka merendah-rendahkan kejayaan orang lain, menyebarkan fitnah atau dengki dengan kejayaan orang lain, mereka ini sebenarnya hidup "biasa-biasa" sahaja, minda miskin dan mereka sendiri sebenarnya terlalu tidak yakin yang hidup mereka boleh berubah, mereka tidak yakin dengan ayat Allah swt bahawa Tuhan tidak akan merubah nasib sesuatu kaum itu sehingga kaum itu merubah nasibnya sendiri! Kesian kan...

Semoga anda yang membaca dan klik "share" di sini untuk sebarkan kepada yang lain akan hidup lebih bahagia, sihat, kaya, berjaya dan diberkati! Yakinlah bahawa jika Allah swt ingin memberi nikmat yang melimpah ruah kepada kita, tidak ada sesiapa yang boleh menghalangnya!

Allahu kun fayakun dengan syarat, kita sendiri mesti Haqqul Yakin dengan kuasa DIA! -Dr. Azizan Osman-
 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi melawati blog ini dan memberikan komen..
Mudah2an Allah merahmati kita.. Allah humma Amin!