Monday, July 25, 2011

Peraduan Video XPower Cafe – Memang Luar Biasa!


KUALA LUMPUR – LR International Marketing hari ini melancarkan satu peraduan video kreatif bagi mempromosikan produk terbaru keluaran mereka, kopi pracampuran XPower Cafe.
Kopi campuran khas ini mengandungi pelbagai herba berkhasiat selain menggunakan Kopi Arabica berkualiti tinggi sebagai bahan asas utama. Antara herba yang digunapakai ialah beri merah, mengkudu, kayu manis, habbatus sawda, kulit manggis serta beberapa herba berkhasiat tinggi yang lain. Dengan aroma yang harum serta kandungan khasiat yang tinggi, kopi ini akan membekalkan tenaga dan kecergasan untuk memastikan anda kekal aktif sepanjang hari.
Peraduan ini akan dinilai dan diadili oleh sutradara berbakat besar dan selebriti terkenal tanah air, Afdlin Shauki yang juga merupakan Duta Produk XPower Cafe.
Peserta yang ingin mendapatkan kopi XPower  Cafe ini boleh menghubungi 012-541 4096

Berikut merupakan maklumat lanjut tentang peraduan tersebut.
Kategori Hadiah:
Hadiah Pertama x 1 Wang Tunai RM3,000
Hadiah Kedua x 1 Wang Tunai RM2,000
Hadiah Ketiga x 1 Wang Tunai RM1,000
Hadiah Saguhati x 10 Wang Tunai RM100
Kaedah Penyertaan:
  1. ‘Like’ Fanpage XPower Cafe
  2. Rakam klip video (maksima 30 saat) yang memperlihatkan kehebatan ‘XPower Cafe’.
  3. Muat naik video tersebut ke laman Youtube ATAU Vimeo dan emel link tersebut berserta butiran peribadi anda ke contest@xpowercafe.com sebelum 8 Ogos 2011.
  4. Klip video anda akan dinilai mutunya oleh panel hakim bertauliah diketuai oleh selebriti terkenal tanah air Afdlin Shauki.
Syarat-syarat Penyertaan:
  1. Klip video yang dihasilkan mestilah asli.
  2. Kotak “XPower Cafe” mesti diperlihatkan dalam klip berkenaan.
  3. Klip video tidak boleh melebihi 30 saat (tidak termasuk penghargaan seperti nama orang yang terlibat dalam ciptaan video tersebut, pengarah dan sebagainya)
  4. Kebenaran harus diperoleh daripada pihak atau tempat yang dipamerkan dalam klip berkenaan kerana klip yang menjadi juara berkemungkinan akan digunakan untuk tujuan promosi di televisyen.
  5. Klip yang dihasilkan tidak boleh mengandungi elemen lucah, fitnah, ataupun menceroboh hak individu seseorang serta dirakam tanpa kebenaran mereka.
  6. Semua penyertaan akan menjadi hakmilik penganjur peraduan ini (LR International Marketing Sdn Bhd) dan boleh digunakan untuk sebarang aktiviti promosi.
  7. Penyertaan boleh melebihi satu video klip tetapi peserta hanya layak menerima satu hadiah sahaja jika terpilih sebagai pemenang.
  8. Keputusan panel hakim peraduan adalah muktamad. Sebarang rayuan dan/atau surat-menyurat tidak akan dilayan.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi melawati blog ini dan memberikan komen..
Mudah2an Allah merahmati kita.. Allah humma Amin!